Kraunasi...

Mano dalykaiŠį dalyką galite peržiūrėti nuotolinių studijų aplinkoje.

Kaip pasirengti atsiskaitymams nuotoliniu būdu?

Kaip pasirengti atsiskaitymams nuotoliniu būdu? – tai vienas aktualiausių klausimų dėstytojams, mokytojams, švietėjams pradėjus mokymąsi nuotoliniu būdu masiškai universitetuose, kolegijos, profesinio mokymo, suaugusiųjų mokymosi organizacijose ir mokyklose. Pabaigus dalyką įgytos kompetencijos atitinka LR ŠMM 2018 m. birželio 25 d. įsakymo Nr. V-598 „Reikalavimų mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų skaitmeninio raštingumo programoms aprašo“ 4.5.5. gebėjimus.

Mokymosi būdas

Jūs išmoksite:

  • Susikurti skaitmeninio vertinimo strategiją nuotolinio mokymosi aplinkoje;
  • Taikyti besimokančiųjų mokymosi progreso stebėsenos priemones;
  • Parenti užduotis atsiskaitymams nuotoliniu būdu.

Jūs sužinosite:

  • Kaip susikurti skaitmeninio vertinimo strategiją ir ugdomojo vertinimo būdu siekti mokymosi rezultatų?
  • Kaip pažinti savo besimokančiuosius, laiku atpažinti mokymosi problemas ir suteikti jiems daugiau atsakomybės už savo mokymosi pasiekimus?
  • Kaip parengti atsiskaitomąsias užduotis, vertinamąsias veiklas panaudojant besimokančiųjų tarpusavio vertinimo ir kitas motyvacines strategijas?

Temos:

  • Skaitmeninio vertinimo strategijos parengimas.
  • Dalyko mokymosi rezultatų perkėlimas į skaitmeninę aplinką.
  • Dalyko užduočių sukūrimas mokymosi rezultatų pagrindu.
  • Besimokančiojo mokymosi progreso stebėsenos įrankiai ir grįžtamasis ryšys.
  • Vertinamųjų veiklų sukūrimas nuotolinio mokymosi aplinkoje.

Jeigu nepavyksta prisijungti prie dalyko moodle aplinkoje skaitykite rekomendacijas, kaip prisijungti.


Išsamus mokymosi planas savarankiškam mokymuisi

Planuojama mokymų pradžia

  • 2022-02-21 - 2022-03-07

Trukmė

  • 3 savaitės

Kalba

  • Lietuvių

Apimtis

  • 26 ak. val.

Tikslinė grupė

  • Dėstytojai, mokytojai, suaugusiųjų švietėjai

Išankstinis parengimas

  • Turėti patirties organizuojant ugdymą, mokymą ar studijas nuotoliniu būdu

Įgytų kompetencijų pripažinimas

  • Pažymėjimas atitinka LR ŠMM 2018 m. birželio 25 d. įsakymą Nr. V-598

Susijusios VDU studijų programos


Airina Volungevičienė

VDU Švietimo akademijos profesorė, Inovatyvių studijų instituto direktorė

Prof. dr. Airina Volungevičienė yra VDU vyriausia mokslo darbuotoja, LieDM asociacijos Valdybos pirmininkė, EDEN – Digital Learning Europe Valdybos narė, Žurnalo „International Journal of Educational Technology in Higher Education“ vyriausioji ko-redaktorė. Ji intensyviai dalyvauja tarptautiniuose projektuose, konferencijose ir mokymuose technologijomis grindžiamo mokymosi tematika.


Danutė Pranckutė

Inovatyvių studijų instituto vyriausia specialistė

2009 m. įgijo informatikos bakalauro laipsnį, 2011 m. baigė verslo informatikos magistrą Vytauto Didžiojo universitete. Nuo 2009 metų dirba VDU Inovatyvių studijų institute vyriausia specialiste. Jos pagrindinės veiklos nuotolinių kursų kūrimas, priežiūra, pagalba dėstytojams ir studentams, dėstytojų poreikių analizavimas, metodinės medžiagos apie virtualios mokymosi aplinkos naudojimą rengimas. Ji taip pat daug prisideda prie Moodle aplinkos vertimo į lietuvių kalbą.


Indrė Oleškevičienė

Inovatyvių studijų instituto vyresnioji specialistė, Švietimo vadybos magistrė

Indrė Oleškevičienė 2013 m. įgijo sociologijos-antropologijos bakalauro laipsnį, 2018 m. baigė švietimo vadybos magistrą Vytauto Didžiojo Universitete. Inovatyvių studijų institute dirba nuo 2015 metų vyresniosios specialistės pareigose. Pagrindinės veiklos institute – nuotolinių studijų dalykų kūrimas bei priežiūra, dėstytojų ir studentų konsultavimas, nuotolinių programų administravimas, prisideda prie nuotolinių studijų dalykų atestacijos administravimo. Dirba su neformaliojo švietimo studijų dalykais.


Vytauto Didžiojo universitetas teikia įmonėms individualizuotas kvalifikacijos kėlimo programas.

Susisiekite su mumis



    [recaptcha]



    Panašūs dalykai Visi dalykai

    Populiarus
    Gyvenimo įgūdžiai
    Giedrė Kvieskienė
    Karjeros specialisto kvalifikacijos tobulinimo programa
    Rytis Pakrosnis, Loreta Bukšnytė-Marmienė, Ilona Tandzegolskienė-Bielaglovė, Dalia Survutaitė, Aušra Rutkienė, Vaida Jurgilė, Daiva Pugevičienė, Tadas Vadvilavičius
    Technologijomis grįsto mokymosi priemonės ir sistemos
    Monika Lekeckaitė, Giedrė Tamoliūnė, Rita Misiulienė
    Naujas!
    Atviri švietimo ištekliai
    Airina Volungevičienė, Rita Misiulienė
    Pamokos planavimas ir vaizdo pamokos vedimas
    Estela Daukšienė, Indrė Oleškevičienė, Irmantas Adomaitis
    E. mokymosi technologijos
    Airina Volungevičienė, Estela Daukšienė
    Naujas!
    Šiuolaikinė edukologija
    Estela Daukšienė, Rasa Nedzinskaitė
    Mokymosi teorijos
    Genutė Gedvilienė
    Švietimo projektai
    Elena Trepulė
    Andragoginė didaktika
    Margarita Teresevičienė, Indrė Oleškevičienė
    Andragogika
    Elena Trepulė
    Lytiškumo ugdymas ir rengimas šeimai
    Birutė Obelenienė, Andrius Narbekovas, Gintautas Vaitoška, Danielius Serapinas
    Mokymasis darbo aplinkoje
    Margarita Teresevičienė