Kraunasi...

Mano dalykaiŠį dalyką galite peržiūrėti nuotolinių studijų aplinkoje.

Mokymosi teorijos

Dalykas yra teorinio ir praktinio pobūdžio. Mokymosi metu aptariamos pagrindinės mokymosi teorijos (biheviorizmo, kognityvizmo, pragmatizmo, humanizmo ir konstruktyvizmo); analizuojamos aktyvaus mokymosi kaip socialinio reiškinio teorijos. Apžvelgiami psichopedagoginiai motyvaciniai faktoriai. Gilinamasi į aktyvaus mokymosi veiklas: patirtinį, savaiminį ir reflektyvųjį mokymąsi. Analizuojami holistinio mokymosi modeliai: aktyvuotas ir probleminis mokymasis. Pristatomi mentoriavimo ir savanoriavimo teoriniai pagrindai.

Mokymosi būdas
PIRMA PASKAITA NEMOKAMAI
Registracija

Jūs išmoksite:

  • analizuoti aktyvaus mokymosi procesus,
  • įvardinti mokymosi veiklų charakteristikas,
  • nustatyti mokymosi poreikių ir motyvacijos teorijas,
  • pristatyti socialines mokymosi teorijas ir strategijas,
  • planuoti tarpasmeninių gebėjimų ugdymą.

Jus sužinosite:

  • Kokios yra mokymosi teorijos?
  • Kaip mes mokomės?
  • Kokie yra vaikų ir suaugusiųjų mokymosi panašumai ir skirtumai?
  • Kas yra reflektyvus mokymasis?
  • Kaip analizuojami holistinio mokymosi modeliai?
  • Kaip organizuojamas probleminis mokymasis?
  • Koks yra transformuojantis mokymasis?
  • Kaip karjeroje padeda mentoriavimas ir savanoriavimas?
  • Kokią įtaką turi socialinės kompetencijos ugdymas karjerai?

Trukmė

  • 15 savaičių

Minimalus grupės sk.

  • 6

Apimtis

  • 155 ak. val. (6 ECTS)

Tikslinė grupė

  • Mokytojai, suaugusiųjų švietėjai, pagalbos mokiniui, mokytojui, mokyklai specialistai, profesinio mokymo teikėjo vadovai, jų pavaduotojai ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjai, mokyklų bendruomenės komandos nariai

Išankstinis parengimas

  • Kompiuterinio raštingumo pagrindai

Įgytų kompetencijų pripažinimas

  • Pažymėjimas (gavus teigiamą įvertinimą po baigiamojo atsiskaitymo)

Susijusios VDU studijų programos


Genutė Gedvilienė

Socialinių mokslų Edukologijos katedros profesorė

Vytauto Didžiojo universiteto Socialinių mokslų Edukologijos katedros profesorė. Lietuvos suaugusiųjų švietimo asociacijos valdybos narė, EDEN ir LieDM asociacijų narė, Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centro koordinavimo tarybos narė. Tyrinėja suaugusiųjų bendrųjų kompetencijų vystymą, mokymosi grupėse metodų taikymo problemas, mokymo ir mokymosi paradigmą, mokymosi vertinimą ir įsivertinimą įvairių institucijų lygmenyse, interaktyvių technologijų plėtotę.


Vytauto Didžiojo universitetas teikia įmonėms individualizuotas kvalifikacijos kėlimo programas.

Susisiekite su mumis



    [recaptcha]



    Panašūs dalykai Visi dalykai

    Populiarus
    Gyvenimo įgūdžiai
    Giedrė Kvieskienė
    Karjeros specialisto kvalifikacijos tobulinimo programa
    Rytis Pakrosnis, Loreta Bukšnytė-Marmienė, Ilona Tandzegolskienė-Bielaglovė, Dalia Survutaitė, Aušra Rutkienė, Vaida Jurgilė, Daiva Pugevičienė, Tadas Vadvilavičius
    Technologijomis grįsto mokymosi priemonės ir sistemos
    Monika Lekeckaitė, Giedrė Tamoliūnė, Rita Misiulienė
    Naujas!
    Atviri švietimo ištekliai
    Airina Volungevičienė, Rita Misiulienė
    Naujas!
    Kaip pasirengti atsiskaitymams nuotoliniu būdu?
    Airina Volungevičienė, Danutė Pranckutė, Indrė Oleškevičienė
    Pamokos planavimas ir vaizdo pamokos vedimas
    Estela Daukšienė, Indrė Oleškevičienė, Irmantas Adomaitis
    E. mokymosi technologijos
    Airina Volungevičienė, Estela Daukšienė
    Naujas!
    Šiuolaikinė edukologija
    Estela Daukšienė, Rasa Nedzinskaitė
    Švietimo projektai
    Elena Trepulė
    Andragoginė didaktika
    Margarita Teresevičienė, Indrė Oleškevičienė
    Andragogika
    Elena Trepulė
    Lytiškumo ugdymas ir rengimas šeimai
    Birutė Obelenienė, Andrius Narbekovas, Gintautas Vaitoška, Danielius Serapinas
    Mokymasis darbo aplinkoje
    Margarita Teresevičienė