Kraunasi...

Mano dalykaiŠį dalyką galite peržiūrėti nuotolinių studijų aplinkoje.

Skaitmeninis marketingas

Dalyko paskirtis – studijuoti marketinginius reiškinius skaitmeniniame kontekste, supažindinant studentą su skaitmenine aplinka ir jos ypatybėmis bei svarba kuriant ir valdant šių dienų marketingo procesus. Kurso eigoje analizuojamos kintančios vartotojo, vertės, produkto, kainos koncepcijos. Susipažįstama su esminėmis skaitmeninio amžiaus galimybėmis marketingo valdymo procese.

Mokymosi būdas

Baigę dalyką gebėsite:

  • atpažinti ir apibūdinti pagrindinius skaitmeninio marketingo principus šiuolaikinio marketingo raidos bei pokyčių kontekste;
  • įvertinti besikeičiančią organizacijos aplinką, identifikuoti įvairius rinką ir marketingo sritį transformuojančius veiksnius, suprasti jų įtaką organizacijų skaitmeninio marketingo valdymo sprendimams;
  • įvertinti besikeičiančią organizacijos aplinką, identifikuoti įvairius rinką ir marketingo sritį transformuojančius veiksnius, suprasti jų įtaką organizacijų skaitmeninio marketingo valdymo sprendimams;
  • pritaikyti skaitmeninio marketingo žinias organizacijos skaitmeninio marketingo projekto rengime;
  • parengti grupinį virtualų/viešą žodinį sudaryto skaitmeninio marketingo projekto pristatymą, remiantis nustatytais reikalavimais;
  • suformuluoti ir argumentuotai apginti savo nuomonę, pagrindžiant pristatomas idėjas;
  • demonstruoti grupinio darbo gebėjimus komunikuojant su kitais, dalinantis darbu, bendraujant ir toleruojant grupės narių nuomonę, prisiimti atsakomybę ir kt.

Apimtis

  • 6 ECTS (155 ak. val.)

Išankstinis parengimas

  • Nereikalingas

Vytautas Liesionis

VDU Ekonomikos fakulteto Vadybos katedros docentas

Doc. Dr. Vytautas Liesionis Vadybos katedros docentas.


Vytauto Didžiojo universitetas teikia įmonėms individualizuotas kvalifikacijos kėlimo programas.

Susisiekite su mumis





Panašūs dalykai Visi dalykai