Kraunasi...

Mano dalykaiŠį dalyką galite peržiūrėti nuotolinių studijų aplinkoje.

Įmonės vertės pasiūlymo kūrimas

Ko nori vartotojas? Tai klausimas, kuris iškyla kiekvienam verslininkui – ar tik pradedančiam savo verslą, ar jau patyrusiam ir sėkmingai jį plėtojančiam. Dažnas pristatydamas savo produktus ir paslaugas vartotojui daro tai taip, kad vartotojas pasimeta profesionaliuose terminuose, pasijunta bejėgis suprasti ką jam siūlo, kodėl siūlo ir kodėl už tai reikia mokėti. Atminkite, kad vartotojas perka produktą arba paslaugą dėl to, kad tas produktas arba paslauga padės išspręsti tam tikrą vartotojo problemą. Štai iš tokių pozicijų verslas ir turėtų komunikuoti su savo tiksliniais vartotojais ir pasiūlymą jiems formuluoti kaip vertės, vertės vartotojui pasiūlymą. Pasirinkdami šį kursą jūs galėsite suprasti ir praktiškai išbandyti kaip tai turi būti daroma

Mokymosi būdas

Jūs išmoksite:

  • pažinti ir suprasti vertės vartotojui koncepcija;
  • taikyti skirtingas vertės pasiūlymo koncepcijas;
  • suformuluoti vertės pasiūlymą ir jį komunikuoti;
  • kaip vertės pasiūlymas yra susijęs su įmonės pozicionavimo strategijomis;
  • suprasite, kodėl šiuolaikiniame verslo pasaulyje laimėti gali tik tas, kas supranta vartotoją, žino ko jam reikia ir sugeba visa tai pateikti aiškiai, patraukliai, prasmingai ir sumaniai.

Jūs sužinosite:

  • Su kokias iššūkiais susiduria šiandien marketingo specialistai?
  • Kokios yra naujausios marketingo tendencijos?
  • Ko nori vartotojas ir kas yra vertė vartotojui?
  • Koks turi būti siunčiamos informacinės žinutės turinys, kad paskatintų vartotoją ja dalintis?


Išsamus mokymosi planas savarankiškam mokymuisi

Planuojama mokymų pradžia

  • 2019-11-11 - 2019-12-15

Trukmė

  • 5 savaitės

Tikslinė grupė

  • Įmonių rinkodaros/marketingo padalinių vadovai, rinkodaros/marketingo vadybininkai, pardavimų vadybininkai

Išankstinis parengimas

  • Kompiuterinio raštingumo pagrindai

Įgytų kompetencijų pripažinimas

  • Pažymėjimas (gavus teigiamą įvertinimą po baigiamojo atsiskaitymo)

Susijusios VDU studijų programos


Nina Klebanskaja

Ekonomikos ir vadybos fakulteto, marketingo katedros docentė

Nina Klebanskaja yra Vytauto Didžiojo universiteto Marketingo katedros docentė, nuolatinė seminarų, mokymų vedėja, strateginio marketingo atstovė, daug prisidedanti prie marketingo stiprinimo Lietuvoje.


Vytauto Didžiojo universitetas teikia įmonėms individualizuotas kvalifikacijos kėlimo programas.

Susisiekite su mumis





Panašūs dalykai Visi dalykai