Kraunasi...

Mano dalykaiŠį dalyką galite peržiūrėti nuotolinių studijų aplinkoje.

Įmonės vertės pasiūlymo kūrimas

Ko nori vartotojas? Tai klausimas, kuris iškyla kiekvienam verslininkui – ar tik pradedančiam savo verslą, ar jau patyrusiam ir sėkmingai jį plėtojančiam.

Mokymosi būdas

Dažnas pristatydamas savo produktus ir paslaugas vartotojui daro tai taip, kad vartotojas pasimeta profesionaliuose terminuose, pasijunta bejėgis suprasti ką jam siūlo, kodėl siūlo ir kodėl už tai reikia mokėti. Atminkite, kad vartotojas perka produktą arba paslaugą dėl to, kad tas produktas arba paslauga padės išspręsti tam tikrą vartotojo problemą. Štai iš tokių pozicijų verslas ir turėtų komunikuoti su savo tiksliniais vartotojais ir pasiūlymą jiems formuluoti kaip vertės, vertės vartotojui pasiūlymą. Pasirinkdami šį kursą jūs galėsite suprasti ir praktiškai išbandyti kaip tai turi būti daroma.

Jūs išmoksite:

  • pažinti ir suprasti vertės vartotojui koncepcija;
  • taikyti skirtingas vertės pasiūlymo koncepcijas;
  • suformuluoti vertės pasiūlymą ir jį komunikuoti;
  • kaip vertės pasiūlymas yra susijęs su įmonės pozicionavimo strategijomis;
  • suprasite, kodėl šiuolaikiniame verslo pasaulyje laimėti gali tik tas, kas supranta vartotoją, žino ko jam reikia ir sugeba visa tai pateikti aiškiai, patraukliai, prasmingai ir sumaniai.

Jūs sužinosite:

  • Su kokias iššūkiais susiduria šiandien marketingo specialistai?
  • Kokios yra naujausios marketingo tendencijos?
  • Ko nori vartotojas ir kas yra vertė vartotojui?
  • Koks turi būti siunčiamos informacinės žinutės turinys, kad paskatintų vartotoją ja dalintis?

Planuojama mokymų pradžia

  • 2017-09-21 - 2017-10-26

Trukmė

  • 5 savaitės

Tikslinė grupė

  • Įmonių rinkodaros/marketingo padalinių vadovai, rinkodaros/marketingo vadybininkai, pardavimų vadybininkai

Išankstinis pasirengimas

  • Nereikalingas

Įgytų kompetencijų pripažinimas

  • Pažymėjimas (gavus teigiamą įvertinimą po baigiamojo atsiskaitymo)

Susijusios VDU studijų programos


Nina Klebanskaja

Ekonomikos ir vadybos fakulteto, marketingo katedros docentė

Nina Klebanskaja yra Vytauto Didžiojo universiteto Marketingo katedros docentė, nuolatinė seminarų, mokymų vedėja, strateginio marketingo atstovė, daug prisidedanti prie marketingo stiprinimo Lietuvoje. Nina Klebanskaja taip pat yra BMI dėstytoja, Kanados verslo administravimo asociacijos (ASAC) ekspertė, Lietuvos rinkodaros pasiekimų konkurso „Password 2007“ ir „Password 2011“ vertinimo komisijos narė, projekto Super Brand Lietuva ekspertė, Lietuvos Nacionalinio prekės ženklo konkurso 2006 m. vertinimo komisijos narė, konkurso „Idėja 2011“ vertinimo komisijos narė, Nacionalinio „Verslo plano turnyro“ ir „Inovatyvaus verslo idėjų turnyro“ lektorė – konsultantė, Kauno m. prekės ženklo konkurso 2013 m. ekspertė, VšĮ “Versli Lietuva” projekto “Brandlab” lektorė. Nuo 1997 m. veda seminarus ir konsultuoja Lietuvos įmones įvairiais marketingo klausimais.


Vytauto Didžiojo universitetas teikia įmonėms individualizuotas kvalifikacijos kėlimo programas.

Susisiekite su mumis





Panašūs dalykai Visi dalykai

Naujas
Verslo rusų kalba B1 / B2
Elena Plotnikova
Verslo anglų kalba B1 / B2
Almantė Meškauskienė, Edita Bartnikaitė
Kūrybiškumas ir inovacijos
Kristijonas Jakubsonas