Įmonės vertės pasiūlymo kūrimas
Ko nori vartotojas? Tai klausimas, kuris iškyla kiekvienam verslininkui – ar tik pradedančiam savo verslą, ar jau patyrusiam ir sėkmingai jį plėtojančiam.
Dažnas pristatydamas savo produktus ir paslaugas vartotojui daro tai taip, kad vartotojas pasimeta profesionaliuose terminuose, pasijunta bejėgis suprasti ką jam siūlo, kodėl siūlo ir kodėl už tai reikia mokėti. Atminkite, kad vartotojas perka produktą arba paslaugą dėl to, kad tas produktas arba paslauga padės išspręsti tam tikrą vartotojo problemą. Štai iš tokių pozicijų verslas ir turėtų komunikuoti su savo tiksliniais vartotojais ir pasiūlymą jiems formuluoti kaip vertės, vertės vartotojui pasiūlymą. Pasirinkdami šį kursą jūs galėsite suprasti ir praktiškai išbandyti kaip tai turi būti daroma