Registracijos pasirinkimai

Programa, finansuojama pagal projektą Nr. 10-046-P-0001 vykdomas pagal 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 12- 003-03-06-01 „Pirmiausia – mokytojas“, finansuojamas NextGenerationEU lėšomis, skirta mokytojams, dirbatiems pagal bendrojo
ugdymo, ikimokyklinio, priešmokyklinio ir pradinio ugdymo bei profesinio mokymo programas, taip pat pagalbos mokiniui specialistams ir švietimo
įstaigų vadovams, jų pavaduotojams ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjams.
Mokymai NEMOKAMI, jei dalyvis dar NĖRA dalyvavęs nacionalinėje projekto „Pedagogų kompetencijų stiprinimas nacionalinėse kvalifikacijos tobulinimo programose ir magistrantūros studijose“ programoje.
Programos rezultatai
- Mokymo ir mokymosi skaitmeninėje aplinkoje kompetencija. Planuoja ir organizuoja mokymą ir mokymąsi skaitmeninėje aplinkoje atsižvelgiant į siekiamus rezultatus, mokymosi metodus bei skaitmeninės mokymosi aplinkos teikiamas galimybes.
- Mokytojų kompetencija plėtoti mokinių skaitmenines kompetencijas. Mokytojai plėtoja mokinių skaitmenines kompetencijas ugdymo proceso metu.
- Pasiekimų vertinimo skaitmeninėje aplinkoje kompetencija. Taiko įvairias vertinimo strategijas naudojant skaitmeninių technologijų įrankius, pagrindžiant jų tinkamumą ir naudą. Mokymosi duomenų analizės pagrindu stebi, įtraukia ir teikia paramą moksleiviams skaitmeninėje aplinkoje mokymosi ir pasiekimų vertinimo metu.
- Mokytojų profesinio įsitraukimo kompetencija. Tikslingai naudoja skaitmeninių technologijų galimybes bendradarbiavimui su kolegomis siekiant bendrų tikslų konkrečiame kontekste. Atsakingai renkasi ir taiko dirbtinio intelekto ir kitų technologinių inovacijų sprendimus.
Programos turinys
1. Mokymas ir mokymasis skaitmeninėje aplinkoje
- Dirbtinio intelekto (DI) ir kitų technologijų taikymo iššūkiai mokymo(-si) metu (sąvokos, iššūkiai, mokymosi modeliai);
- Mokymo ir mokymosi inovacijos skaitmeninėje aplinkoje, įtraukiant (generatyvinio) DI ir EdTech sprendimus;
- Mokymasis bendradarbiaujant.
2. Užduočių ir veiklų kūrimas mokinių skaitmeninių kompetencijų plėtojimui ugdymo proceso metu. DI keliami iššūkiai
3. Vertinimas skaitmeninėje aplinkoje
- Skaitmeninio vertinimo strategijos;
- Moksleivių įtrauktis ir mokymosi duomenų analitika kaip DI elementas;
- Skaitmeniniai įrankiai vertinimui ir grįžtamajam ryšiui.
4. Profesinis bendradarbiavimas skaitmeninėje aplinkoje
- Kognityvinių tikslų siekimas DI amžiuje ir mokymo(-si) metodų apžvalga;
- Skaitmeninio bendradarbiavimo ypatumai akademinėje/ švietimo aplinkoje. Atvirieji švietimo ištekliai.
Programos organizavimas
- 72 valandų kontaktiniam laikui nuotoliniu būdu skirtos praktikavimuisi, aktyvioms veikloms, įvairių technologinių įrankių išbandymui, taikymui bei atsiskaitomosioms užduotims rengti.
- 63 val. skirtos savarankiškam darbui, teorinės medžiagos įsisavinimui, vaizdo medžiagos peržiūrai.
Programos aprašas
Kontaktiniai užsiėmimai vyks 2 kartus per savaitę (8 akad. val.) užsiėmimus pradedant nuo 16 val. darbo dienomis (teorija) 2 akad. val. ir nuo 9 val. šeštadieniais (praktika) 6 akad. val.
Užsiėmimų tvarkaraštis
Programos nauda
Programoje įgytos ir (ar) plėtotos kompetencijos gali būti įskaitomos Vytauto Didžiojo universiteto magistro studijų programoje „Švietimo vadyba“, studijų dalykas „E.mokymosi technologijos“
- Dėstytojas: Irmantas Adomaitis
- Dėstytojas: Estela Daukšienė
- Dėstytojas: Justina Naujokaitienė
- Dėstytojas: Indrė Oleškevičienė
- Dėstytojas: Giedrė Tamoliūnė
- Dėstytojas: Daiva Urmonienė
- Dėstytojas: Airina Volungevičienė