Kvalifikacijos tobulinimo programa

Programos tikslas:
Besimokančiųjų informacinių komunikacinių technologijų ir medijos priemonių naudojimo raštingumas bei problemų sprendimas ieškant pagalbos skaitmeninėje erdvėje.
Baigę mokymus besimokantieji gebės:
- Įvairiuose informacijos šaltiniuose tikslingai ieškoti informacijos, taikyti skirtingas ir kurti naujas paieškos strategijas, laikytis etikos principų (gerbti ir saugoti autorių teises), analizuoti ir vertinti atrinktos informacijos tinkamumą ir patikimumą.
- Kurti naują, originalų ir aktualų turinį, jį koreguoti, išreikšti save skaitmeninėmis priemonėmis
- Išvengti pavojų sveikatai ir grėsmių fizinei bei psichologinei gerovei, naudojantis skaitmeninėmis technologijomis bei naudoti skaitmenines technologijas, skirtas socialinei gerovei ir socialiai įtraukčiai užtikrinti.
- Nustatyti technines problemas, kylančias naudojant skaitmenines priemones ir skaitmenines aplinkas, bei jas išspręsti ieškant pagalbos virtualioje erdvėje.
Mokomąją medžiagą sudaro vaizdo, garso, PPT, rašytinė mokomoji medžiaga, atvirieji švietimo ištekliai ir užsienio universitetų ekspertų parengta medžiaga analizuojama tematika.
- Dėstytojas: Irmantas Adomaitis
- Dėstytojas: Indrė Oleškevičienė
- Dėstytojas: Elena Trepulė
- Dėstytojas: Daiva Urmonienė
- Dėstytojas: Airina Volungevičienė

Programos tikslas:
Besimokančiųjų pažinimas ir įgalinimas veikti skaitmeninėje aplinkoje
Baigę mokymus besimokantieji gebės:
- Motyvuoti ir įtraukti besimokančiuosius naudoti skaitmenines technologijas, atsižvelgiant į jų skaitmeninius lūkesčius ir gebėjimus, naudojimo galimybes.
- Pagerinti prieinamumą prie mokymo procese naudojamų išteklių ir skaitmeninės aplinkos visiems besimokantiesiems, atsižvelgiant į tikslinę grupę ir jos poreikius, pvz., parinkti šriftą, dydį, spalvas, kalbą, išdėstymą, struktūrą.
- Taikyti diferencijavimą ir personalizavimą grindžiant juos skaitmeninėmis technologijomis įvairius mokymosi poreikius turintiems mokiniams.
- Įtraukti besimokančiuosius į savarankišką veiklą ir realaus pasaulio tyrinėjimus, pasitelkiant skaitmeninę erdvę, įrankius ir priemones.
Mokomąją medžiagą sudaro vaizdo, garso, PPT, rašytinė mokomoji medžiaga, atvirieji švietimo ištekliai ir užsienio universitetų ekspertų parengta medžiaga analizuojama tematika.
- Dėstytojas: Irmantas Adomaitis
- Dėstytojas: Giedrė Tamoliūnė
- Dėstytojas: Elena Trepulė
- Dėstytojas: Daiva Urmonienė
- Dėstytojas: Airina Volungevičienė

Programos tikslas:
Technologijų naudojimas, pritaikant jas įvairioms vertinimo strategijoms; duomenų apie besimokančiųjų pasiekimus ir pažangą analizavimas ir grįžtamojo ryšio teikimas besimokantiesiems skaitmeninėje aplinkoje.
Baigę mokymus besimokantieji gebės:
- Pritaikyti vertinimo strategijų įvairovę naudojant skaitmeninių technologijų įrankius, pagrindžiant jų tinkamumą ir naudą skatinant studentų mokymąsi.
- Atpažinti įrankius, kurie kaupia ir vizualizuoja duomenis, juos tinkamai pasirinkti priimant sprendimus apie mokymosi proceso tobulinimo, ir jais naudotis teikiant grįžtamąjį ryšį skaitmeninėje aplinkoje.
- Parengti vertinimo užduotis, testus ir pripažinti besimokančiojo pasiekimus skaitmeninėje aplinkoje
- Parinkti tinkamus tapatybės nustatymo būdus pasiekimų vertinimui nuotolinio mokymosi aplinkose.
Mokomąją medžiagą sudaro vaizdo, garso, PPT, rašytinė mokomoji medžiaga, atvirieji švietimo ištekliai ir užsienio universitetų ekspertų parengta medžiaga analizuojama tematika.
- Dėstytojas: Estela Daukšienė
- Dėstytojas: Margarita Teresevičienė
- Dėstytojas: Daiva Urmonienė
- Dėstytojas: Airina Volungevičienė

Programos tikslas:
Mokymo(-si) planavimas ir organizavimas skaitmeninėje aplinkoje, skaitmeninių technologijų naudojimas skatinant tarpusavio bendradarbiavimą ir savivaldų mokymąsi
Baigę mokymus besimokantieji gebės:
- Planuoti skaitmeninį mokymąsi atsižvelgiant į siekiamus rezultatus ir skirtingus mokymosi metodus bei skaitmeninės mokymosi aplinkos teikiamas galimybes
- Organizuoti mokymąsi, atsižvelgiant į pasikeitusius besimokančiųjų poreikius ir technologijų plėtrą.
- Pasirinkti ir taikyti bendradarbiavimo strategijas pasitelkiant skaitmenines technologijas.
- Parinkti įrankius ir priemones savivaldaus mokymosi gebėjimams ir įgūdžiams formuotis
Mokomąją medžiagą sudaro vaizdo, garso, PPT, rašytinė mokomoji medžiaga,
atvirieji švietimo ištekliai ir užsienio universitetų ekspertų parengta
medžiaga analizuojama tematika.
- Dėstytojas: Irmantas Adomaitis
- Dėstytojas: Estela Daukšienė
- Dėstytojas: Margarita Teresevičienė
- Dėstytojas: Elena Trepulė
- Dėstytojas: Daiva Urmonienė
- Dėstytojas: Airina Volungevičienė

Programos tikslas
Skaitmeninių išteklių planavimas ir pasirinkimas, atsižvelgiant į mokymosi tikslą, kontekstą, tikslinę grupę; skaitmeninio mokymosi turinio kūrimas ir keitimas bei skaitmeninių išteklių kūrimas, tvarkymas ir dalijimasis, pasitelkiant atvirųjų švietimo išteklių paiešką, kūrimą, adaptavimą, licencijavimą.
Baigę mokymus besimokantieji gebės:
- Pasirinkti skaitmeninius išteklius atitinkamai pagal keliamus mokymosi tikslus ir mokymosi metodus, kontekstą, kuriame vyksta mokymasis ir besimokančiųjų tikslinę grupę.
- Sukurti ir adaptuoti skaitmeninį turinį, atsižvelgiant į konkretų mokymosi tikslą, mokymosi metodus ir mokymosi kontekstą.
- Sukurti ir adaptuoti skaitmeninį turinį, atsižvelgiant į paramos teikimo, vertinimo strategiją ir technologijų pasirinkimo sprendimus.
- Tvarkyti (atviruosius) skaitmeninius išteklius, atsižvelgiant į privatumą ir autorinių teisių taisykles bei jais dalintis su besimokančiaisiais, kolegomis ir socialiniais dalininkais, įvertinant dalijimosi poreikį ir pasekmes.
Mokomąją medžiagą sudaro vaizdo, garso, PPT, rašytinė mokomoji medžiaga, atvirieji švietimo ištekliai ir užsienio universitetų ekspertų parengta medžiaga analizuojama tematika.
- Dėstytojas: Estela Daukšienė
- Dėstytojas: Indrė Oleškevičienė
- Dėstytojas: Margarita Teresevičienė
- Dėstytojas: Daiva Urmonienė
- Dėstytojas: Airina Volungevičienė

Programos tikslas:
Skatinti skaitmeninių technologijų naudojimą bendravimui ir bendradarbiavimui organizacijoje dalijantis žiniomis ir patirtimi bei kuriant pedagoginės praktikos naujoves; tobulinant savo profesinę kvalifikaciją.
Baigę mokymus besimokantieji gebės:
- Tikslingai naudoti skaitmeninių technologijų galimybes bendradarbiavimui su kolegomis siekiant bendrų tikslų konkrečiame kontekste.
- Naudoti skaitmenines technologijas dalijantis žiniomis ir patirtimi bei diegiant pedagogines naujoves.
- Kritiškai vertinti savo pedagoginę ir skaitmeninę veiklą, identifikuojant trūkstamus gebėjimus ir numatant tobulėjimo sritis
- Pasirinkti ir formaliai ar neformaliai dalyvauti internetinėse profesinėse bendruomenėse, gaunamas žinias naudoti profesiniam tobulėjimui.
Mokomąją medžiagą sudaro vaizdo, garso, PPT, rašytinė mokomoji medžiaga, atvirieji švietimo ištekliai ir užsienio universitetų ekspertų parengta medžiaga analizuojama tematika.
- Dėstytojas: Irmantas Adomaitis
- Dėstytojas: Giedrė Tamoliūnė
- Dėstytojas: Margarita Teresevičienė
- Dėstytojas: Elena Trepulė
- Dėstytojas: Daiva Urmonienė
- Dėstytojas: Airina Volungevičienė