- Dėstytojas: Milda Ališauskienė
- Dėstytojas: Laura Bugatti
- Dėstytojas: Konstantinos Christos Daoultzis
- Dėstytojas: Gintare Poce
- Dėstytojas: Elena Togni
Siekiama įgalinti pedagogus sistemiškai įgyvendinti pagrindiniame ugdyme Gyvenimo įgūdžių mokomojo dalyko tikslą ir siekius, tobulinant visuminio asmenybės ugdymo (-si) proceso organizavimo ir didaktikos kompetencijas.
Sukurta: 2023 09 20
- Dėstytojas: Loreta Bukšnytė-Marmienė
- Dėstytojas: Daiva Jakavonytė-Staškuvienė
- Dėstytojas: Alicija Romeiko
Programa
parengta remiantis LR Švietimo ir mokslo ministrės įsakymu „Dėl pedagoginių ir
psichologinių žinių kurso vykdymo tvarkos aprašo“ (2017-06-28 Nr.V-534)
Programos paskirtis - suteikti asmenims pedagogikos ir psichologijos žinių
pagrindus, būtinų veiksmingai ugdyti mokinius pagal profesinio mokymo programas
ir neformaliojo švietimo (išskyrus ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo)
programas, atskleisti pagrindinius pedagoginės veiklos principus ir
psichologinius dėsningumus, charakterizuoti pedagoginės veiklos bei mokymo/si
galimybes skirtingose mokymo ir mokymosi situacijose.
- Dėstytojas: Agnė Brandišauskienė
- Dėstytojas: Loreta Bukšnytė-Marmienė
- Dėstytojas: Daiva Jakavonytė-Staškuvienė
- Dėstytojas: Alicija Romeiko
Mokymų metu aptariamos temos:
- Skaitmeniniai ženkliukai jų paskirtis ir galimybės.
- Pritaikymas mokymosi procese.
- Skaitmeninių ženkliukų kūrimas VDU Moodle aplinkoje,
- susiejimas su veiklomis,
- kriterijų nustatymas.
- Automatinis ir rankinis skaitmeninių ženkukų išdavimas Moodle aplinkoje.
- Nemokamos skaitmeninių ženkliukų saugojimo platformos ir jų teikiamos galimybės.
- Dėstytojas: Danutė Pranckutė
Jūs išmoksite:
- apibūdinti pagrindinius lytiškumo, seksualumo ir šeimų įvairovės aspektus,
- aptarti lyčių ir lytiškumo sampratas,
- įvardinti lyčių politikos ir reprodukcinės sveikatos problemas,
- analizuoti vaikų ir paauglių seksualumo raišką,
- apibūdinti šeimų kaitos procesus ir šeiminės laimės socialinius kontekstus,
- įvardinti religijų požiūrio į lytiškumą, seksualumą, šeimą ir vaikystę įvairovę.
Jūs sužinosite (temos):
- Kas yra lytis? Kiek egzistuoja lyčių? Biologiniai ir sociologiniai paaiškinimai.
- Seksualumas: nuo paslapties iki atviro kalbėjimo.
- Kodėl svarbus seksualinis švietimas.
- Lyčių ir gimstamumo politika Lietuvoje.
- Lyčių ir seksualinė įvairovė mokykloje.
- Vaikų seksualumas: sveiko seksualiniai vystymosi požymiai, kaip derėtų kalbėtis su vaiku apie seksualumą.
- Paauglių seksualumas: raiškos ypatumai ir seksualinio švietimo galimybės.
- Šeima istorijoje: kaip keitėsi šeimyninis gyvenimas per praėjusius tris šimtmečius.
- Šeimos pokyčiai: gyvenimas ne-santuokoje, vedybos, skyrybos.
- Šeimyninė laimė: ar tikrai viskas priklauso tik nuo norų bei valios.
- Kaip religijos formuoja mūsų supratimą apie lytis ir šeimą.
- Kaip religijos veikia vaikystę?
- Dėstytojas: Milda Ališauskienė
- Dėstytojas: Jurga Bučaitė Vilkė
- Dėstytojas: Ernesta Platukyte
- Dėstytojas: Artūras Tereškinas
- Dėstytojas: Kristina Žardeckaitė-Matulaitienė
Jūs išmoksite:
- projektuoti ir diegti ugdymo turinio inovacijas,
- taikyti supervizijos ir ugdomojo vadovavimo būdus,
- kurti ir palaikyti konstruktyvių sąveikų tarp jaunojo pedagogo ir kitų švietimo organizacijos bendruomenės narių,
- projektuoti ir atlikti profesinės veiklos tyrimą.
Jus sužinosite:
- Kokia yra mentoriavimo samprata ir veiklos uždaviniai?
- Kokia yra jaunojo pedagogo ir švietimo organizacijos bendruomenės sąveiką?
- Kokios yra inovatyvios mokymo formos ir priemonės?
- Kas yra supervizija?
- Koks yra ugdomasis vadovavimas mentorystėje?
- Kaip realizuoti mentoriavimo funkcijas taikant neuromokslų pasiekimus?
- Kokie yra ugdymo turinio dizaino, inovacijos ir įgyvendinimo kokybės rodikliai?
- Kokia yra profesinės veiklos tyrimo eiga ir procedūros?
- Dėstytojas: Eglė Gerulaitienė
- Dėstytojas: Judita Kasperiūnienė
- Dėstytojas: Asta Lapėnienė
- Dėstytojas: Odeta Norkutė
- Dėstytojas: Saulius Šatkauskas
- Dėstytojas: Eglė Stasiūnaitienė