Garsioji Džordžo Orvelo citata „Kas valdo praeitį, valdo ateitį, kas valdo dabartį, valdo praeitį“ iš romano „1984-ieji“ kaip niekada aktuali šiandien. 2022 m. vasario 24 d. Rusija pradėjo plataus masto karinius veiksmus jau daugiau nei aštuonerius metus trunkančiame kare prieš Ukrainą – antrąją pagal dydį Europos šalį. Šiandien svarbu suvokti Ukrainos istorinę ir etninę savimonę, todėl šis kursas kviečia susipažinti su Ukraina ir jos valstybingumo istorija.
Sukurta: 2022 06 02

IŠANKSTINIS PASIRENGIMAS: Nebūtina
AR ATIDARYTAS PIRKIMAS?: Ne
AR ATIDARYTA REGISTRACIJA?: Ne

Baigę šiuos kursus Jūs:

  • Žinosite pagrindinius lietuviškosios tapatybės iššūkius ir jų įveikos būdus, identifikuojamus naujausiuose humanitarinių ir socialinių mokslų tyrimuose.
  • Suprasite šeimos istorijų vaidmenį ir galimybes sprendžiant lietuviškosios tapatybės iššūkius.
  • Žinosite neformaliojo švietimo programos turinį.
  • Gebėsite lietuviškajai tapatybei reflektuoti ir ugdyti naudotis neformaliojo švietimo programos metodine medžiaga.
  • Gebėsite analizuoti savo mokinių ugdymo(si) poreikius ir adaptuoti pristatytą neformaliojo švietimo programą savo ugdytinių poreikiams ir patirtims.
  • Sistemingai tobulinsite savo profesinę veiklą.
  • Atpažinsite pristatytos neformaliojo švietimo programos keliamus etinius ir emocinius iššūkius.

Temos:

  • Lietuviškosios tapatybės iššūkiai ir šeimos istorijos.
  • Neformaliojo švietimo programos „Mano šeimos pasakojimai Lietuvoje ir pasaulyje“ sandara.
  • Praktiniai neformaliojo švietimo diasporinio ugdymo programos taikymo pavyzdžiai ir mokytojų patirtis.
  • Programos taikymo ir veiklos refleksija.
APIMTIS: 53 ak. val. (2 ECTS)
TIKSLINĖ GRUPĖ: Lietuvos pagrindinių ir vidurinių mokyklų istorijos, pilietškumo pagrindų, lietuvių kalbos ir literatūros, dorinio ugdymo mokytojai, užsienio lituanistinių mokyklų mokytojai
IŠANKSTINIS PASIRENGIMAS: Nebūtinas
ĮGYTŲ KOMPETENCIJŲ PRIPAŽINIMAS: Pažymėjimas arba akademinė pažyma
TRUKMĖ: 53 savaitės
AR ATIDARYTAS PIRKIMAS?: Ne
AR ATIDARYTA REGISTRACIJA?: Taip
Kokia asmens vartojama kalba ir etiketas bendraujant tiesiogiai su kolegomis, klientais, partneriais tiesiogiai ar telefonu, taip pat rašytinė kalba bei teksto formatavimas rengiant dokumentus, rašant elektroninius laiškus ar žinutes bei komentarus socialiniuose tinkluose kuria neigiamą įspūdį ne tik apie tam tikrą asmenį, bet ir apie organizaciją, kurioje asmuo dirba?

Jūs išmoksite:

  • įvertinti viešo ir neviešo bendravimo žodžiu, raštu ir elektroninėje erdvėje situacijas;
  • pasirinkti dalykiniam bendravimui tinkamas kalbos formas;
  • kurti patikimą, mandagų, etišką ir dalykišką organizacijos įvaizdį: kalbant telefonu, rengiant pranešimus, rašant reikalų raštus, elektroninius laiškus, SMS žinutes, bendraujant socialiniuose tinkluose ir kt.

Jūs sužinosite:

  • Kokią įtaką mano ir organizacijos įvaizdžiui turi raštingumas ir etika elektroninėje erdvėje?
  • Kodėl svarbi mano asmeninė elgsena socialiniuose tinkluose?
  • Kodėl ne visi klientai supranta mano siunčiamą elektroninį laišką?
  • Kokia darbuotojo kalbinė elgsena gali sukelti kliento nepasitekinimą?
  • Į kokius aspektus atkreipti dėmesį rengiant pranešimą ar pristatymą?
  • Kodėl kritiką svarbu pateikti konstruktyviai ir tinkamai?
APIMTIS: 26 ak. val.
IŠANKSTINIS PASIRENGIMAS: Nebūtinas
ĮGYTŲ KOMPETENCIJŲ PRIPAŽINIMAS: Pažymėjimas (gavus teigiamą įvertinimą po baigiamojo atsiskaitymo)
TRUKMĖ: 5 savaitės
GRUPĖS DYDIS: 6
AR ATIDARYTAS PIRKIMAS?: Ne
AR ATIDARYTA REGISTRACIJA?: Taip