Enrolment options
Mokymų metu bus taikoma Virtualios didaktinės laboratorijos medžiaga.
Jūs išmoksite:
- Pritaikyti vertinimo strategijų įvairovę naudojant skaitmeninių technologijų įrankius, pagrindžiant jų tinkamumą ir naudą skatinant studentų mokymąsi.
- Atpažinti įrankius, kurie kaupia ir vizualizuoja duomenis, juos tinkamai pasirinkti priimant sprendimus apie mokymosi proceso tobulinimo, ir jais naudotis teikiant grįžtamąjį ryšį skaitmeninėje aplinkoje.
- Parengti vertinimo užduotis, testus ir pripažinti besimokančiojo pasiekimus skaitmeninėje aplinkoje.
- Parinkti tinkamus tapatybės nustatymo būdus pasiekimų vertinimui nuotolinio mokymosi aplinkose.
Jūs sužinosite:
- Kaip susikurti vertinimo strategiją skaitmeninėje aplinkoje?
- Kaip pasirinkti Moodle įrankius skirtingų tipų gebėjimams vertinti?
- Kaip rinkti ir naudoti duomenis virtualioje mokymosi aplinkoje, naudoti mokymosi progreso stebėsenos įrankiais?
- Kaip pažinti savo studentą ir padėti siekti geresnių rezultatų?
- Kaip teikti grįžtamąjį ryšį skaitmeninėmis priemonėmis mokantis grupėje ir individualiai?
- Kodėl svarbus metakognityvinis mąstymas ir kokiomis skaitmeninėmis priemonėmis galėčiau jį skatinti?
- Kaip panaudoti skaitmeninius ženkliukus vertinimo strategijose skaitmeninėje aplinkoje?
- Kas svarbu apie tapatybės nustatymo būdus?
- Kokius tapatybės nustatymo būdus rinktis pasiekimų ir vertinimo nuotolinio mokymosi aplinkose?
- Kokį biometrinį įrenginį pasirinkti asmens tapatybei nustatyti?
- Teacher: Indrė Oleškevičienė
- Teacher: Danutė Pranckutė
- Teacher: Daiva Urmonienė
VOLUME: 110 ak. val. (4 ECTS)
TARGET GROUP: Pedagogai, mokytojai
RECOGNITION OF ACQUIRED COMPETENCES: Kvalifikacijos kėlimo pažymėjimas atitinka LR ŠMM 2018 m. birželio 25 d. įsakymą Nr. V-598
DURATION: 8 savaitės
GROUP SIZE: 7
IS BUY OPTION AVAILABLE?: No
IS REGISTRATION OPEN?: Yes
You cannot enrol yourself in this course.