Registracijos pasirinkimai

Kokia asmens vartojama kalba ir etiketas bendraujant tiesiogiai su kolegomis, klientais, partneriais tiesiogiai ar telefonu, taip pat rašytinė kalba bei teksto formatavimas rengiant dokumentus, rašant elektroninius laiškus ar žinutes bei komentarus socialiniuose tinkluose kuria neigiamą įspūdį ne tik apie tam tikrą asmenį, bet ir apie organizaciją, kurioje asmuo dirba?

Jūs išmoksite:

  • įvertinti viešo ir neviešo bendravimo žodžiu, raštu ir elektroninėje erdvėje situacijas;
  • pasirinkti dalykiniam bendravimui tinkamas kalbos formas;
  • kurti patikimą, mandagų, etišką ir dalykišką organizacijos įvaizdį: kalbant telefonu, rengiant pranešimus, rašant reikalų raštus, elektroninius laiškus, SMS žinutes, bendraujant socialiniuose tinkluose ir kt.

Jūs sužinosite:

  • Kokią įtaką mano ir organizacijos įvaizdžiui turi raštingumas ir etika elektroninėje erdvėje?
  • Kodėl svarbi mano asmeninė elgsena socialiniuose tinkluose?
  • Kodėl ne visi klientai supranta mano siunčiamą elektroninį laišką?
  • Kokia darbuotojo kalbinė elgsena gali sukelti kliento nepasitekinimą?
  • Į kokius aspektus atkreipti dėmesį rengiant pranešimą ar pristatymą?
  • Kodėl kritiką svarbu pateikti konstruktyviai ir tinkamai?
APIMTIS: 26 ak. val.
IŠANKSTINIS PASIRENGIMAS: Nebūtinas
ĮGYTŲ KOMPETENCIJŲ PRIPAŽINIMAS: Pažymėjimas (gavus teigiamą įvertinimą po baigiamojo atsiskaitymo)
TRUKMĖ: 5 savaitės
GRUPĖS DYDIS: 6
AR ATIDARYTAS PIRKIMAS?: Ne
AR ATIDARYTA REGISTRACIJA?: Taip
Svečiai negali pasiekti šio kurso. Prašome prisijungti.