Jūs išmoksite:
- pažinti ir suprasti vertės vartotojui koncepcija;
 - taikyti skirtingas vertės pasiūlymo koncepcijas;
 - suformuluoti vertės pasiūlymą ir jį komunikuoti;
 - kaip vertės pasiūlymas yra susijęs su įmonės pozicionavimo strategijomis;
 - suprasite, kodėl šiuolaikiniame verslo pasaulyje laimėti gali tik tas, kas supranta vartotoją, žino ko jam reikia ir sugeba visa tai pateikti aiškiai, patraukliai, prasmingai ir sumaniai.
 
Jūs sužinosite:
- Su kokias iššūkiais susiduria šiandien marketingo specialistai?
 - Kokios yra naujausios marketingo tendencijos?
 - Ko nori vartotojas ir kas yra vertė vartotojui?
 - Koks turi būti siunčiamos informacinės žinutės turinys, kad paskatintų vartotoją ja dalintis?
 
        AR ATIDARYTAS PIRKIMAS?: Ne
    
        AR ATIDARYTA REGISTRACIJA?: Ne
    

