Jūs išmoksite:

  • pažinti ir suprasti vertės vartotojui koncepcija;
  • taikyti skirtingas vertės pasiūlymo koncepcijas;
  • suformuluoti vertės pasiūlymą ir jį komunikuoti;
  • kaip vertės pasiūlymas yra susijęs su įmonės pozicionavimo strategijomis;
  • suprasite, kodėl šiuolaikiniame verslo pasaulyje laimėti gali tik tas, kas supranta vartotoją, žino ko jam reikia ir sugeba visa tai pateikti aiškiai, patraukliai, prasmingai ir sumaniai.

Jūs sužinosite:

  • Su kokias iššūkiais susiduria šiandien marketingo specialistai?
  • Kokios yra naujausios marketingo tendencijos?
  • Ko nori vartotojas ir kas yra vertė vartotojui?
  • Koks turi būti siunčiamos informacinės žinutės turinys, kad paskatintų vartotoją ja dalintis?

AR ATIDARYTAS PIRKIMAS?: Ne
AR ATIDARYTA REGISTRACIJA?: Ne