Jūs išmoksite:
- pažinti ir suprasti vertės vartotojui koncepcija;
- taikyti skirtingas vertės pasiūlymo koncepcijas;
- suformuluoti vertės pasiūlymą ir jį komunikuoti;
- kaip vertės pasiūlymas yra susijęs su įmonės pozicionavimo strategijomis;
- suprasite, kodėl šiuolaikiniame verslo pasaulyje laimėti gali tik tas, kas supranta vartotoją, žino ko jam reikia ir sugeba visa tai pateikti aiškiai, patraukliai, prasmingai ir sumaniai.
Jūs sužinosite:
- Su kokias iššūkiais susiduria šiandien marketingo specialistai?
- Kokios yra naujausios marketingo tendencijos?
- Ko nori vartotojas ir kas yra vertė vartotojui?
- Koks turi būti siunčiamos informacinės žinutės turinys, kad paskatintų vartotoją ja dalintis?
- Dėstytojas: Milda Bikmanienė
AR ATIDARYTAS PIRKIMAS?: Ne
AR ATIDARYTA REGISTRACIJA?: Ne