The course acquaints learners with the German linguistic system, prepares them for minimal and simple oral and written communication, also develops their receptive and productive general and special skills and helps them to acquire socio-cultural and communicative competence at the elementary level. After completing the level the students will be able to speak about their family, surroundings, formulate simple questions, start a social conversation using elementary forms of politeness, listen and grasp the interlocutor’s ideas, correctly describe themselves in the written form; read adapted texts and translate them into Lithuanian and retell the contents using uncomplicated grammatical speech forms. The form of studies includes seminars, self-study tasks and work in SANAKO lab and virtual MOODLE environment (on-line work, synchronous and asynchronous conversations and discussion forums, interactive tests and exercises).
Created on: 2013 01 29
- Teacher: Jūratė Andriuškevičienė
Dalykas skirtas plėtoti komunikacinę ir tarpkultūrinę kompetencijas, kurios apima žodyno plėtimą ir kalbos vartojimą per klausymo, skaitymo supratimo, kalbėjimo, rašymo veiklas pradedančiųjų lygmenyje (A2.2)
- Teacher: Aurelija Čėglytė
Kurso paskirtis - plėtoti komunikacinę kalbinę kompetenciją, kuri apima lingvistinį, pragmatinį ir sociolingvistinį komponentus per recepcijos (klausymo ir skaitymo supratimo), produkcijos ir sąveikos (kalbėjimo ir rašymo) bei tarpininkavimo (vertimo) kalbinės veiklos rūšis pradedančiųjų žemesniajame lygmenyje.
- Teacher: Jurate Matulioniene
After completing the course, you will be able to:
- pronounce Hebrew words correctly,
- briefly introduce yourself,
- read and comprehend simple texts,
- understand short adapted audio and video recordings, phrases and words used in everyday situations,
- give and ask for necessary information,
- start and maintain a conversation, ask questions,
- write down the provided information in simple language,
- use grammatical and lexical structures.
We will discuss the following topics:
- greeting and saying goodbye,
- introducing yourself and meeting other people,
- parts of the day, days of the week, years,
- family and everyday life,
- professions and jobs,
- food and traditional dishes.
Grammar topics covered in the course:
- alphabet
- word order in sentences,
- nouns: gender and number,
- articles: definite & indefinite,
- questions,
- personal, possessive pronouns,
- modal verbs: can, could,
- present tense of verbs.
- Teacher: Guy Geffen
After completing the course, you will be able to:
- pronounce Danish words correctly,
- briefly introduce yourself,
- read and comprehend simple texts,
- understand short adapted audio and video recordings, phrases and words used in everyday situations,
- give and ask for necessary information,
- start and maintain a conversation, ask questions,
- write down the provided information in simple language,
- use grammatical and lexical structures.
We will discuss the following topics:
- greeting and saying goodbye,
- introducing yourself and meeting other people,
- parts of the day, days of the week, years,
- family and everyday life,
- professions and jobs,
- housing,
- food and traditional dishes.
Grammar topics covered in the course:
- alphabet,
- word order in sentences,
- nouns: gender and number,
- articles: definite & indefinite,
- questions,
- personal, possessive pronouns,
- modal verbs: can, could,
- present tense & past tense of verbs.
- Teacher: Guy Geffen
- Teacher: Vaida Misevičiūtė
Dalykas skirtas studentams, turintiems B2/C1 anglų kalbos kompetenciją, siekiantiems įgyti dalykinės anglų kalbos žinių bei išmokti jas sėkmingai taikyti įvairiose darbinėse, su verslu susijusiose situacijose – analizuojant korporatyvinės etikos ypatumus bei santykius su klientais, organizuojant susirinkimus ir įvairaus pobūdžio konferencijas, kuriant reklamą, dalyvaujant derybose, rengiant pristatymą ir t.t. Plėtojami gebėjimai rašyti įvairius verslo dokumentus. Taikoma mišri studijų forma: paskaitos, seminarai, darbas grupėse, diskusijos, situacijų analizė, MOODLE virtualioje aplinkoje (sinchroninės/asinchroninės konsultacijos, diskusijų forumai, interaktyvios užduotys), savarankiškas darbas praktiškai taikant teorinę medžiagą.
- Teacher: Almantė Meškauskienė
Jūs išmoksite:
- pažinti ir suprasti vertės vartotojui koncepcija;
- taikyti skirtingas vertės pasiūlymo koncepcijas;
- suformuluoti vertės pasiūlymą ir jį komunikuoti;
- kaip vertės pasiūlymas yra susijęs su įmonės pozicionavimo strategijomis;
- suprasite, kodėl šiuolaikiniame verslo pasaulyje laimėti gali tik tas, kas supranta vartotoją, žino ko jam reikia ir sugeba visa tai pateikti aiškiai, patraukliai, prasmingai ir sumaniai.
Jūs sužinosite:
- Su kokias iššūkiais susiduria šiandien marketingo specialistai?
- Kokios yra naujausios marketingo tendencijos?
- Ko nori vartotojas ir kas yra vertė vartotojui?
- Koks turi būti siunčiamos informacinės žinutės turinys, kad paskatintų vartotoją ja dalintis?
- Teacher: Milda Bikmanienė
Mokantis ispanų kalbos diskutuosime šiomis temomis:
- Pasisveikinimas ir atsisveikinimas.
- Prisistatymas ir susipažinimas.
- Apsikeitimas asmeninio pobūdžio informacija.
- Susipažinimo ir bendravimo įpročiai Ispanijoje ir Lotynų Amerikoje.
- Šeima ir kasdieninis gyvenimas.
- Visuomeninis transportas ir kelionės Ispanijoje.
- Maistas ir tradiciniai patiekalai.
Mokysimės ispanų kalbos gramatikos temomis:
- Abėcėlė. Balsiai ir priebalsiai.
- Kalbos dalių daryba ir vartosena.
- Žodžių tvarka sakiniuose.
- Garsų bei žodžių tarimo ir intonacijos pagrindai.
- Žodžių rašyba.
- Daiktavardis: giminė ir skaičius.
- Būdvardis: giminė ir skaičius.
- Asmeniniai, savybiniai, parodomieji įvardžiai.
- Konstrukcijos su veiksmažodžių bendratimi.
- Presente de indicativo: taisyklingi veiksmažodžiai.
Išklausę dalyką gebėsite:
- prisistatyti ir keliais sakiniais papasakoti apie save;
- skaityti ir suprasti nesudėtingus tekstus, tokius kaip informaciniai užrašai, reklaminiai bukletai, iškabos, valgiaraščiai;
- suprasti labai trumpus adaptuotus garso ir vaizdo įrašus, frazes ir žodžius, naudojamus kasdienėse situacijose;
- suteikti ir paklausti reikalingos informacijos;
- užmegzti ir palaikyti pokalbį, gebėti užduoti klausimus;
- paprasta kalba užrašyti pateikiamą informaciją;
- tinkamai vartoti gramatines ir leksines struktūras, atitinkančias pradedančiųjų žemesnįjį A1.1 lygmenį.
- Teacher: Inga Savickienė
Baigę dalyką gebėsite:
- vartoti pagrindines, pažangesnį B1 lygmenį atitinkančias gramatines struktūras, leksinius vienetus ir tarimo modelius;
- suprasti esmę ir intonacijos reikšmę, kai kalbama bendrine kalba temomis, kuriomis tenka bendrauti darbe, mokykloje, poilsiaujant ir pan.; atpažinti ironiją, nepatikėjimą, pyktį pašnekovų kalboje;
- suprasti tekstus, kuriuose daug dažnai vartojamų žodžių ir gramatinių formų bei pasyvų ir netiesioginių konstrukcijų;
- bendrauti daugelyje situacijų, į kurias galima patekti dirbant arba poilsiaujant: išreikšti nesutarimą formaliame kontekste, mandagiai rodyti nepasitikėjimą, pateikti netiesioginį klausimą, paprašyti paaiškinimų;
- kalbėti ir rašyti paprastus rišlius tekstus apie žymius žmones, gyvenusius praeityje arba dabartyje.
Turinys (temos):
- sebbene, nonostante, malgrado, benché su congiuntivo nuosaka, anche se su indicativo nuosaka;
- modalinė ir laiko gerundio nuosakos funkcija, gerundio nuosaka passato laikas;
- įvardžių vieta, juos vartojant su gerundio;
- klausimo netiesioginė forma;
- pasyvi forma su veiksmažodžiu andare;
- congiuntivo nuosaka ir trapassato laikas;
- ironija: kaip ją išreikšti ir atpažinti, griežtas nesutikimas, dalykiškas kalbėjimo tonas, jo išlaikymas arba keitimas pokalbio metu;
- įvairių žanrų tekstai, kuriuose daug dažnai vartojamų žodžių ir gramatinių formų bei pasyvų ir netiesioginių konstrukcijų: žymių žmonių biografijos, pasakos ir kt.;
- bendravimas formaliame kontekste: kaip išreikšti ir atpažinti nepasitikėjimą, netiesioginio klausimo formulavimas, kaip mandagiai ir griežtai paprašyti paaiškinimų;
- kalbėjimas ir rašymas apie žymius žmones, gyvenusius praeityje arba dabartyje.
- Teacher: Claudia Filippello
Dalykas skirtas plėtoti komunikacinę ir tarpkultūrinę kompetencijas, kurios apima žodyno plėtimą ir kalbos vartosenos tobulinimą per klausymo, skaitymo supratimo, kalbėjimo, rašymo bei vertimo veiklas pradedančiųjų lygmenyje.
- Teacher: Sidona Žvaliauskiene
Kurso paskirtis - plėtoti komunikacinę kalbinę kompetenciją, kuri apima lingvistinį, pragmatinį ir sociolingvistinį komponentus per recepcijos (klausymo ir skaitymo supratimo), produkcijos ir sąveikos (kalbėjimo ir rašymo) bei tarpininkavimo (vertimo) kalbinės veiklos rūšis pradedančiųjų žemesniajame lygmenyje.
- Teacher: Diana Vaškelienė
Baigę dalyką gebėsite:
- tinkamai taikyti bendravimo verslo anglų kalba principus,
- taisyklingai vartoti specialiąją verslo srities terminiją,
- parašyti verslo laišką, parengti sąskaitą faktūrą bei kitus verslo dokumentus anglų kalba,
- parinkti tinkamus metodus deryboms ir jas organizuoti,
- užmegzti ir palaikyti verslo pokalbį, gebėti užduoti klausimus,
- skaityti ir suprasti verslo tekstus,
- tinkamai vartoti gramatines ir leksines struktūras,
- parengti pristatymą bei padaryti verslo prezentaciją.
- Teacher: Donata Berūkštienė
Jūs išmoksite:
- dvi japonų kalbos abėcėles (hiraganą ir katakaną);
- 80 pagrindinių hieroglifų, vartojamų šiuolaikinėje japonų kalboje;
- elementarias mandagias esamojo ir būtojo laiko būdvardžių ir veiksmažodžių formas;
- veiksmažodžių TE formą ir jos pritaikymą;
- esamąjį ir būtąjį tęstinį laiką;
- pagrindines skaičiavimo sistemas.
Baigę dalyką gebėsite:
- suprasti sakytinį tekstą (audio įrašą) ir atlikti su juo susijusias IELTS egzamino klausymo užduotis, taikyti klausymo strategijas,
- analizuoti rašytinį tekstą ir atlikti su juo susijusias IELTS egzamino skaitymo užduotis, taikyti skaitymo strategijas,
- apibūdinti grafinę informaciją raštu pagal IELTS egzamino reikalavimus,
- parašyti IELTS egzamino reikalavimus atitinkantį rašinį (esė),
- atlikti IELTS egzamino kalbėjimo dalies užduotis (dalyvauti pokalbyje, kalbėti pateikta tema, dalyvauti diskusijoje, vystyti argumentą), taikyti kalbėjimo strategijas,
- tinkamai vartoti gramatines ir leksines struktūras, atitinkančias anglų kalbos B2-C1 lygį.
Mokymo(si) metu:
- susipažinsite su tarptautinio IELTS egzamino reikalavimais ir vertinimo kriterijais, užduočių tipais bei jų atlikimo būdais,
- lavinsite visus anglų kalbos įgūdžius: klausymą, skaitymą, rašymą ir kalbėjimą,
- plėsite žodyną, tobulinsite akademinę kalbą,
- atliksite IELTS egzamino užduotis,
- laikysite bandomąjį IELTS egzaminą.
Svarbi informacija abiturientams:
IELTS egzamino įvertinimas įskaitomas kaip valstybinio užsienio kalbos brandos egzamino pažymys: 7,0 IELTS balai ir daugiau = 100 už anglų kalbos valstybinį egzaminą; 4,0 IELTS balai ir daugiau = B1 lygis ar aukštesnis. Daugiau informacijos: https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.9F3DF69747C7/dlBlfRUqCY- Teacher: Audronė Raškauskienė
The goal of the course is to acquaint students with the noun, the adjective, the numeral, the preposition and complex sentence structure rules of morphology, also to develop their receptive and productive general and special skills and help them acquire socio cultural communicative competence at an intermediate (B1.1.) level. The form of studies includes seminars, self-study tasks and work in SANAKO lab and virtual MOODLE environment (on-line work, synchronous and asynchronous conversations and discussion forums, interactive tests and exercises). After completing the level the students will be able to express themselves in a variety of topics listed in the course plan, form and answer questions, establish social contacts, keep the conversation on the discussed topics, listen to and understand the interlocutor, describe themselves and their family members in the written form, make a comparison between the two cultures orally and in writing, read adapted texts, grasp the main idea of the text, retell the gist of the text using not complicated language.
- Teacher: Sidona Žvaliauskiene
Dalykas skirtas plėtoti vokiečių kalbos komunikacinę kalbinę bei tarpkultūrinę kompetencijas, kurios apima žodyno plėtimą ir kalbos vartosenos tobulinimą per klausymo ir skaitymo supratimo, kalbėjimo ir rašymo veiklas pradedančiųjų aukštesniajame lygmenyje (A2.1). Taikoma mokymosi forma: paskaitos, savarankiškos užduotys, darbas SANAKO media laboratorijoje bei nuotolinio mokymosi aplinkoje (interaktyvūs testai ir pratimai).
- Teacher: Daiva Kielaitė
Baigę dalyką gebėsite:
- skaityti ir suprasti vidutinio sudėtingumo tekstus populiariomis temomis,
- suprasti vidutinio ilgumo garso ir vaizdo medžiagą,
- diskutuoti aktualiomis kasdieninėmis temomis,
- vartoti modalinius veiksmažodžius kalbiniame kontekste,
- tinkamai vartoti gramatines ir leksines struktūras, atitinkančias lygmenį A2.1.
Mokantis anglų kalbos kalbėsite šiomis temomis:
- pomėgiai, ateities planai,
- pasakojimas apie save,
- kaip mes gyvename,
- maistas, apsipirkimas,
- aplinka, daiktai, kurie mus supa, jų apibūdinimas.
Mokysitės šių gramatikos temų:
- laikai: esamasis: paprastasis, tęstinis; būtasis: paprastasis, tęstinis; būsimasis: planuotas/neplanuotas veiksmas, pažadai, ketinimai,
- daiktavardžiai ir artikeliai,
- klausimų sudarymas,
- būdvardžiai ir jų laipsniai.
- Teacher: Aušra Jankauskaitė
Dalykas skirtas plėtoti vokiečių kalbos komunikacinę kalbinę bei tarpkultūrinę kompetencijas, kurios apima žodyno plėtimą ir kalbos vartosenos tobulinimą per klausymo ir skaitymo supratimo, kalbėjimo ir rašymo veiklas pradedančiųjų aukštesniajame lygmenyje (A2.2). Taikoma mokymosi forma: paskaitos, savarankiškos užduotys, darbas SANAKO media laboratorijoje bei nuotolinio mokymosi aplinkoje (interaktyvūs testai ir pratimai).
- Teacher: Jūratė Andriuškevičienė
Kurso paskirtis - plėtoti komunikacinę kalbinę kompetenciją, kuri apima lingvistinį, pragmatinį ir sociolingvistinį komponentus per recepcijos (klausymo ir skaitymo supratimo), produkcijos ir sąveikos (kalbėjimo ir rašymo) bei tarpininkavimo (vertimo) kalbinės veiklos rūšis pradedančiųjų žemesniajame lygmenyje.
- Teacher: Jurgita Šerniūtė
Baigę šią neformalaus švietimo programą gebėsite:
- tinkamai taikyti bendravimo principus ispanų kalba turizmo verslo sektoriuje,
- skaityti ir suprasti įvairaus pobūdžio turizmo verslo tekstus (lankstinukus, brošiūras, kelionių gidus),
- užmegzti ir palaikyti turizmo verslo srities pokalbį, gebėti užduoti klausimus ir tinkamai sureaguoti,
- parašyti turizmo verslo laišką, parengti užsakymą (invoice) bei kitus turizmo verslo dokumentus ispanų kalba,
- taisyklingai vartoti specialiąją turizmo verslo srities terminiją,
- parinkti tinkamus metodus deryboms, pasirengti jas organizuoti,
- parengti pranešimą ar prisistatymą partneriams.
Mokantis turizmo verslo ispanų kalbos diskutuosite šiomis temomis:
- savęs ir kito pristatymas,
- būstas ir namų aplinka,
- daiktų apibūdinimas,
- studijos, darbas ir profesinė aplinka,
- laisvalaikis ir pomėgiai,
- Ispanijos autonominiai regionai,
- drabužiai, išvaizda ir apsipirkimas,
- kūno dalys ir sveikata.
Mokysitės šių turizmo verslo ispanų kalbos gramatikos temų:
- kalbos dalių analizė ir vartojimas: daiktavardis, būdvardis, skaitvardis, įvardis, veiksmažodis,
- tiesioginių ir klausiamųjų sakinių formulavimas; sakinių jungimas,
- esamojo laiko vartojimas turizmo verslo kontekste,
- įvykių planavimas turizmo verslo kontekste/ būsimojo laiko vartojimas,
- įvykių atpasakojimas turizmo verslo kontekste/ tiesioginės nuosakos būtųjų laikų vartojimas.
- Teacher: Inga Savickienė
The goal of the course is to acquaint students with the noun, the adjective, the numeral, the preposition and complex sentence structure rules of morphology, also to develop their receptive and productive general and special skills and help them acquire socio cultural communicative competence at an intermediate (B1.1.) level. The form of studies includes seminars, self-study tasks and work in SANAKO lab and virtual MOODLE environment (on-line work, synchronous and asynchronous conversations and discussion forums, interactive tests and exercises). After completing the level the students will be able to express themselves in a variety of topics listed in the course plan, form and answer questions, establish social contacts, keep the conversation on the discussed topics, listen to and understand the interlocutor, describe themselves and their family members in the written form, make a comparison between the two cultures orally and in writing, read adapted texts, grasp the main idea of the text, retell the gist of the text using not complicated language.
- Teacher: Jūratė Andriuškevičienė
Dalykas skirtas plėtoti vokiečių kalbos komunikacinę kalbinę bei tarpkultūrinę kompetencijas, kurios apima žodyno plėtimą ir kalbos vartosenos tobulinimą per klausymo ir skaitymo supratimo, kalbėjimo ir rašymo veiklas pradedančiųjų aukštesniajame lygmenyje (A2.1). Taikoma mokymosi forma: paskaitos, savarankiškos užduotys, darbas SANAKO media laboratorijoje bei nuotolinio mokymosi aplinkoje (interaktyvūs testai ir pratimai).
- Teacher: Jūratė Andriuškevičienė
Kurso paskirtis - plėtoti komunikacinę kalbinę kompetenciją, kuri apima lingvistinį, pragmatinį ir sociolingvistinį komponentus per recepcijos (klausymo ir skaitymo supratimo), produkcijos ir sąveikos (kalbėjimo ir rašymo) bei tarpininkavimo (vertimo) kalbinės veiklos rūšis pradedančiųjų žemesniajame lygmenyje.
- Teacher: Jurgita Šerniūtė
Dalykas skirtas plėtoti komunikacinę ir tarpkultūrinę kompetencijas, kurios apima žodyno plėtimą ir kalbos vartojimą per klausymo, skaitymo supratimo, kalbėjimo, rašymo veiklas pradedančiųjų lygmenyje (A2.2)
Baigę dalyką gebėsite:
- taisyklingai tarti norvegų kalbos garsus;
- sudaryti tiesioginius, klausiamuosius ir liepiamuosius sakinius;
- taisyklingai kaityti daiktavardžius ir įvardžius, atpažinti veiksmažodžio bendratį ir esamąjį laiką, tinkamai vartoti veiksmažodžio būsimąjį laiką;
- suprasti trumpus, adaptuotus garso įrašus, nesudėtingas frazes ir dažniausiai vartojamus žodžius;
- prisistatyti, kalbėti apie kasdieninę veiklą, paklausti ir atsakyti, kiek dabar yra valandų, paklausti ir teikti informaciją kasdieninėje veikloje;
Mokysimės šių norvegų kalbos gramatikos temų:
- tarimas,
- asmeniniai įvardžiai,
- klausiamieji žodžiai,
- vientisinio sakinio žodžių tvarka,
- esamasis ir būsimasis laikai,
- daiktavardžio giminės,
- daiktavardžio nežymimoji ir žymomoji formos,
- modaliniai veiksmažodžiai,
- skaitvardžiai,
- vietos ir krypties prieveiksmiai,
- įvardžiai daiktams,
- sangrąžiniai veiksmažodžiai.
- Teacher: Jolita Ančlauskaitė
Baigę dalyką gebėsite:
- taisyklingai kaityti kaitomąsias kalbos dalis (daiktavardžius, būdvardžius, veiksmažodžius, įvardžius);
- taisyklingai, sklandžiai ir rišliai bendrauti norvegų kalba asmeninėmis ir kasdieninėmis temomis (ir iš anksto pasirengus, ir ekspromtu);
- taisyklingai rašyti nesudėtingus tekstus apie praeityje vykusius įvykius, šeimą, gamtą, būstą;
- skaityti ne itin sudėtingus tekstus.
Mokysimės norvegų kalbos gramatikos temomis:
- savybiniai įvardžiai;
- esamasis (presens perfektum) laikas,
- kelintiniai skaitvardžiai,
- būdvardžių ir prieveiksmių laipsniavimas,
- vietos ir krypties prielinksniai,
- jungtukai derfor ir fordi.
- Teacher: Jolita Ančlauskaitė
- Teacher: Jolita Ančlauskaitė
Baigę dalyką gebėsite:
- tinkamai taikyti bendravimo verslo rusų kalba principus;
- taisyklingai vartoti specialiąją verslo srities terminiją;
- parašyti verslo laišką, parengti sąskaitą faktūrą bei kitus verslo dokumentus rusų kalba;
- parinkti tinkamus metodus deryboms ir jas organizuoti;
- užmegzti ir palaikyti verslo pokalbį, gebėti užduoti klausimus;
- skaityti ir suprasti verslo tekstus;
- tinkamai vartoti gramatines ir leksines struktūras;
- parengti pristatymą bei padaryti verslo prezentaciją.
Mokantis verslo rusų kalbos diskutuosime apie:
- Verslo korespondenciją rusų kalba;
- Verslo komunikaciją;
- Korporatyvinę kultūrą, vidinę komunikacija organizacijoje, susirinkimus;
- Santykius su klientais, konkurencingumą, įsidarbinimo klausimus;
- Tarpkultūrinio bendravimo ypatumus, ryšius su užsienio partneriais, įvairaus pobūdžio konferencijų organizavimą;
- Privačias įmones;
- Apskaitą;
- Marketingą;
- Gamybos plėtrą ir planavimą;
- Bankus ir tarptautinį verslą;
- Dabartinę ekonominę aplinką;
- Infliacijų poveikį verslui;
- Verslo dokumentaciją ir derybas.
Mokysimės verslo rusų kalbos gramatikos temomis:
- Esamųjų, būsimųjų ir būtųjų laikų vartojimas verslo kontekste;
- Netiesioginė kalba;
- Klausimų formulavimas;
- Įvykių prognozavimas/būsimųjų laikų vartojimas.
Dalykas skirtas plėtoti vokiečių kalbos komunikacinę kalbinę bei tarpkultūrinę kompetencijas, kurios apima žodyno plėtimą ir kalbos vartosenos tobulinimą per klausymo ir skaitymo supratimo, kalbėjimo ir rašymo veiklas pradedančiųjų aukštesniajame lygmenyje (A2.1). Taikoma mokymosi forma: paskaitos, savarankiškos užduotys, darbas SANAKO media laboratorijoje bei nuotolinio mokymosi aplinkoje (interaktyvūs testai ir pratimai).
- Teacher: Gintarė Gelūnaitė-Malinauskienė
- Teacher: Gintarė Gelūnaitė-Malinauskienė
Komunikacinės kalbinės kompetencijos plėtojimas:
- Savęs ir kito pristatymas.
- Būstas ir namų aplinka.
- Daiktų apibūdinimas.
- Transportas. Kelio pasiteiravimas. Lankytinos vietos.
- Mėnesiai. Metų laikai. Oras.
- Drabužiai, išvaizda ir apsipirkimas.
- Kūno dalys ir sveikata.
- Šventės.
Lingvistinės kompetencijos plėtojimas:
- Daiktavardžio linksniavimas.
- Asmeninio įvardžio linksniavimas.
- Liepiamoji nuosaka.
- Sudėtinis sujungiamasis sakinys. Jungtukai denn, deshalb.
- Kelintiniai skaitvardžiai. Data.
- Vietos prieveiksmiai, prielinksniai vietai ir krypčiai nusakyti.
- Pagalbinių veiksmažodžių būtasis vientisinis laikas.
- Būtasis sudurtinis laikas Perfekt.
- Laiko prielinksniai.
- Parodomieji įvardžiai.
- Pokalbiai A1.2 lygiui tinkančiomis temomis su grupės draugu auditorijoje ir Moodle aplinkoje.
Baigę dalyką gebėsite:
- tinkamai vartoti gramatines ir leksines struktūras, atitinkančias pradedančiųjų aukštesnįjį A1.2 lygmenį;
- pristatyti ir nuosekliai papasakoti apie save ir savo artimą aplinką;
- skaityti ir suprasti nesudėtingus tekstus, dialogus, skelbimus, elektroninius laiškus, atviručių tekstą, anketas;
- suprasti labai trumpus adaptuotus garso ir vaizdo įrašus, instrukcijas, frazes ir dažniausiai kasdienėse situacijose vartojamus žodžius, kurie yra susiję su būtiniausiomis reikmėmis;
- paprastomis frazėmis gebėti kalbėti įprastomis kasdienėmis temomis, nusakyti savo savijautą ar įspūdžius;
- užduoti paprastus klausimus žinomomis temomis apie būtiniausius poreikius ir atsakyti į tokius klausimus bei reaguoti į pašnekovo teiginius;
- paprastomis frazėmis aprašyti save, užpildyti nesudėtingą anketą, parašyti trumpą žinutę.
- Teacher: Gintarė Gelūnaitė-Malinauskienė
Dalykas skirtas plėtoti vokiečių kalbos komunikacinę kalbinę bei tarpkultūrinę kompetencijas, kurios apima žodyno plėtimą ir kalbos vartosenos tobulinimą per klausymo ir skaitymo supratimo, kalbėjimo ir rašymo veiklas pradedančiųjų aukštesniajame lygmenyje (A2.2). Taikoma mokymosi forma: paskaitos, savarankiškos užduotys, darbas SANAKO media laboratorijoje bei nuotolinio mokymosi aplinkoje (interaktyvūs testai ir pratimai).
- Teacher: Gintarė Gelūnaitė-Malinauskienė
The goal of the course is to acquaint students with the noun, the adjective, the numeral, the preposition and complex sentence structure rules of morphology, also to develop their receptive and productive general and special skills and help them acquire socio cultural communicative competence at an intermediate (B1.1.) level. The form of studies includes seminars, self-study tasks and work in SANAKO lab and virtual MOODLE environment (on-line work, synchronous and asynchronous conversations and discussion forums, interactive tests and exercises). After completing the level the students will be able to express themselves in a variety of topics listed in the course plan, form and answer questions, establish social contacts, keep the conversation on the discussed topics, listen to and understand the interlocutor, describe themselves and their family members in the written form, make a comparison between the two cultures orally and in writing, read adapted texts, grasp the main idea of the text, retell the gist of the text using not complicated language.
Created on: 2010 05 05
- Teacher: Gintarė Gelūnaitė-Malinauskienė
Dalykas skirtas plėtoti vokiečių kalbos komunikacinę kalbinę bei tarpkultūrinę kompetencijas, kurios apima žodyno plėtimą ir kalbos vartosenos tobulinimą per klausymo ir skaitymo supratimo, kalbėjimo ir rašymo veiklas pažengusiųjų lygmenyje.
- Teacher: Gintarė Gelūnaitė-Malinauskienė
Dalyke plėtojamos šios kompetencijos:
- Dvinariai jungtukai.
- Žodžių tvarkos vientisiniame ir šalutiniame sakinyje ypatumai.
- Dalyviai (Partizip I ir II).
- Dalyvio derinimas.
- Išplėstos dalyvinės konstrukcijos.
- Žodžių daugiareikšmiškumas.
- Veiksmažodžio „lassen“ daugiareikšmiškumas.
- Būsimasis laikas (Futur II).
- Pastovūs junginiai su veiksmažodžiais.
- Veiksmažodžio sudaiktavardėjimas.
- Nereali sąlyga, noras, palyginimas.
- Būsenos neveikiamoji rūšis.
- Priežasties, laiko reiškimo būdai.
- Bejungtukiniai sąlygos sakiniai.
- Būdvardžiai su prielinksniais.
- Oficialaus laiško rašymo ypatumai.
Baigę dalyką gebėsite:
- tinkamai vartoti gramatines ir leksines struktūras, atitinkančias B2.1 lygį;
- suprasti skaitomų sudėtingų bendrosios ir profesinės kalbos tekstų pagrindinę mintį bei rasti specifinę informaciją;
- suprasti sudėtingų bendrosios ir profesinės kalbos garso įrašų darbo ir kasdieninėmis temomis esmę bei išskirti specifines detales;
- kalbėti bei papasakoti su dabartimi, praeitimi arba ateitimi susijusiomis asmeninėmis, kasdieninėmis, profesinėmis temomis, pagrįsti asmeninę nuomonę, teisingai tarti žinomus žodžius, frazes, naudoti tinkamą intonaciją;
- pradėti pokalbį be pasiruošimo bei pasikeisti informacija, esant nepažįstamai kalbinei situacijai;
- parašyti oficialų laišką profesine tema, raštu reaguoti į oficialų laišką, mokės kalbėti telefonu darbo metu, mokės elgtis vokiško kapitalo įmonėje arba įstaigoje, mokės parašyti sudėtingo teksto santrauką, detaliai kalbės apie žmonių tarpusavio santykius, mokės atlikti prezentaciją pagal reikalavimus, išreikš savo nuomonę, mokės kalbėti apie darbo etiką
- Teacher: Jūratė Andriuškevičienė
- Teacher: Gintarė Gelūnaitė-Malinauskienė