Kraunasi...

Mano dalykaiŠį dalyką galite peržiūrėti nuotolinių studijų aplinkoje.

Mokymasis darbo aplinkoje

Neseniai, atliekant tyrimą tarptautinėse įmonėse, darbuotojų buvo klausiama: „Kur įgijote žinių ir įgūdžių, reikalingų Jūsų darbui?“. Daugiau kaip 60 proc. dirbančiųjų atsakė, kad „atlikdami sudėtingas užduotis darbe“, o daugiau nei pusė pažymėjo „mokydamasis darbe iš kolegų“.

Mokymosi būdas

Žinoma, darbuotojai labiausiai domisi mokymusi, kuris susijęs ir turi įtakos jų profesinei karjerai. Jie nori būti įtraukti į mokymosi planavimą ir vertinimą, o spręsti problemas mokantis yra svarbiau nei mokymosi turinys.

Norėdami dirbti efektyviau, darbuotojai pirmiausiai turi suprasti save ir pažvelgti į darbo aplinką kaip į mokymosi galimybę. Šis dalykas kviečia į pažintinę kelionę, kurioje ieškosime atsakymų, kaip išnaudojame turimas galimybes tobulėti darbe, mokytis iš kitų, kartu spręsti problemas, pasitelkti turimą patirtį.

Jūs išmoksite:

  • Mokymosi darbo vietoje metodų ir jų taikymo principų,
  • Taikyti įvairias mokymosi darbo vietoje strategijas.
  • Parengti mokymosi įvairiose aplinkose planus.
  • Kaip padidinti darbo efektyvumą.
  • Susikurti asmeninę mokymosi strategiją.

Jūs sužinosite:

  • Ar darbas yra ta vieta, kurioje vyksta mokymasis?
  • Kaip panaudoti savo darbo vietą mokymuisi?
  • Kodėl mokymosi procese svarbus mentoriaus vaidmuo?
  • Kaip mokymuisi darbo aplinkoje pasitelkti įvairias technologines galimybes?
  • Kokią naudą gauna žmogus mokydamasis pagal tinkantį mokymosi stilių?

Išsamus mokymosi planas savarankiškam mokymuisi

Trukmė

  • 5 savaitės

Apimtis

  • 20 ak. val.

Tikslinė grupė

  • Suaugusieji

Išankstinis parengimas

  • Nereikalingas

Įgytų kompetencijų pripažinimas

  • Pažymėjimas (gavus teigiamą įvertinimą po baigiamojo atsiskaitymo)

Susijusios VDU studijų programos


Margarita Teresevičienė

Socialinių mokslų Edukologijos katedros profesorė

Profesorė, habilituota daktarė Margarita Teresevičienė – Latvijos ir Lietuvos studijų kokybės centrų ekspertė, Lietuvos nuotolinio ir e. mokymosi (LieDM) asociacijos valdybos narė, Lietuvos suaugusiųjų švietimo asociacijos (LSŠA) narė, Socialinių inovacijų fondo (SIF) valdybos narė. Moksliniai interesai ir kompetencijos: suaugusiųjų mokymasis, neformaliojo ir savaiminio mokymosi vertinimas ir pripažinimas, technologijomis grindžiamas mokymasis ir kt.


Vytauto Didžiojo universitetas teikia įmonėms individualizuotas kvalifikacijos kėlimo programas.

Susisiekite su mumis





Panašūs dalykai Visi dalykai

Naujas!
Lytiškumas ir šeimos šiuolaikiniame pasaulyje: įvairovė ir jos iššūkiai
Milda Ališauskienė, Jurga Bučaitė-Vilkė, Aušra Maslauskaitė, Artūras Tereškinas, Kristina Žardeckaitė-Matulaitienė
Naujas!
E. mokymosi technologijos
Airina Volungevičienė, Estela Daukšienė
Klinikinio socialinio darbo su vaikais praktika
Daiva-Kristina Kuzmickaitė, Katherine Tyson McCrea
Naujas!
Šiuolaikinė edukologija
Estela Daukšienė, Rasa Nedzinskaitė, Vaida Jurgilė
Naujas!
Inovacijos švietime
Elena Trepulė, Airina Volungevičienė
Andragoginė didaktika
Margarita Teresevičienė, Elena Trepulė
Andragogika
Elena Trepulė
Populiarus
Asmenybės psichologija
Aidas Perminas