Žinoma, darbuotojai labiausiai domisi mokymusi, kuris susijęs ir turi įtakos jų profesinei karjerai. Jie nori būti įtraukti į mokymosi planavimą ir vertinimą, o spręsti problemas mokantis yra svarbiau nei mokymosi turinys.
Norėdami dirbti efektyviau, darbuotojai pirmiausiai turi suprasti save ir pažvelgti į darbo aplinką kaip į mokymosi galimybę. Šis dalykas kviečia į pažintinę kelionę, kurioje ieškosime atsakymų, kaip išnaudojame turimas galimybes tobulėti darbe, mokytis iš kitų, kartu spręsti problemas, pasitelkti turimą patirtį.
Jūs išmoksite:
Jūs sužinosite:
Profesorė, habilituota daktarė Margarita Teresevičienė – Latvijos ir Lietuvos studijų kokybės centrų ekspertė, Lietuvos nuotolinio ir e. mokymosi (LieDM) asociacijos valdybos narė, Lietuvos suaugusiųjų švietimo asociacijos (LSŠA) narė, Socialinių inovacijų fondo (SIF) valdybos narė.
Vytauto Didžiojo universitetas teikia įmonėms individualizuotas kvalifikacijos kėlimo programas.
Mokymosi ištekliai | Mokymosi organizavimo būdai | |
Savarankiškai | Grupėje | |
Mokymosi turinys | ||
Dėstytojo paskaitos / konsultacijos / kontaktinės valandos su dėstytoju | 1 – 2 ak. val. | viso mokymosi metu |
Vaizdo įrašai | ||
Darbas grupėje | ||
Bendravimas forumuose | ||
Dėstytojo grįžtamasis ryšys | baigiamajam darbui | visoms užduotims |
Savitikros testai | ||
Užduočių vertinimas ir aptarimas | baigiamosios užduotys | visos užduotys |
Mokymosi rezultatų įvertinimas | ||
Baigimo pažymėjimas |