Kraunasi...

Mano dalykaiŠį dalyką galite peržiūrėti nuotolinių studijų aplinkoje.

Kompiuterio ir vartotojo sąsaja

Dalyko tikslas – supažindinti besimokančiuosius su teoriniais ir praktiniais žmogaus ir kompiuterio sąveikos ir vartotojo sąsajos kūrimo pagrindais, vartojamumo principais, konceptualiais sąveikos modeliais, žmogiškaisiais faktoriais, sąsajos įtaka vartotojui.

Mokymosi būdas

Būsite mokomi pažinti vartotojo poreikius, nustatyti ir aprašyti reikalavimus, projektuoti vartotojo sąsają, kurti jos prototipus, įvertinti sukurtą produktą, bei praktiškai pritaikyti į vartotoją orientuoto projektavimo principus.

Mokymų temos:

  1. Įvadas į žmogaus-kompiuterio sąveikos teoriją. Vartojamumo principai.
  2. Žmogiškieji faktoriai, įtakojantys vartotojos sąsajos kūrimą – sensorinė ir motorinė sistemos, informacijos apdorojimas, atmintis.
  3. Vartotojo sąsajos koncepciniai modeliai.
  4. Išraiškingos ir draugiškos vartotojo sąsajos. Antromorfizmas. Virtualūs veikėjai. Kalbos technologijų ir dirbtinio intelekto panaudojimas vartotojo sąsajoje. Neigiami sąsajų aspektai.
  5. Grafinio dizaino principų taikymas kompiuterio-vartotojo sąsajoje.
  6. Kompiuterio-vartotojo sąsajos kūrimo procesas. Vartotojų įtraukimas į sąsajos kūrimo procesą, vartotojų elgsenos modeliavimas.
  7. Kompiuterio-vartotojo sąsajos kūrimo procesas: poreikių ir reikalavimų nustatymas.
  8. Sąsajos projektavimas – vartotojo sąsajos prototipai, turinio diagramos ir konteinerių projektavimas, prototipų kūrimo programinė įranga.
  9. Kompiuterio-vartotojo sąsajos kūrimo procesas: fizinis projekto įgyvendinimas.
  10. Kompiuterio-vartotojo sąsajos kūrimo procesas: produkto įvertinimas.
  11. Personaliniams kompiuteriui skirtos aplikacijos vartotojo sąsajos projektavimo rekomendacijos. Interneto aplikacijos vartotojo sąsajos projektavimo rekomendacijos. Mobilių aplikacijų vartotojo sąsajos projektavimo principai ir rekomendacijos.

Jūs išmoksite:

  • taikyti vartotojo poreikių nustatymo ir reikalavimų formulavimo principus bei metodiką projektuojant programinio produkto vartotojo sąsają;
  • kurti programinės įrangos prototipus naudojant prototipo kūrimo programines priemones;
  • suvokti žmogaus pažinimo galimybes ir apribojimus, ir naudoti šias žinias interneto ir daugialypės terpės produktų sąsajos kūrimui;
  • atlikti sukurtos vartotojo sąsajos įvertinimą, atitikimą vartotojo poreikiams ir vartojamumo principams.

Išsamus mokymosi planas mokymuisi grupėje

Planuojama mokymų pradžia

  • 2017-08-31 - 2017-12-15 (min. 20 asm.)

Trukmė

  • 15 savaičių

Apimtis

  • 6 ECTS (165 ak. val.)

Išankstinis pasirengimas

  • Nereikalingas

Įgytų kompetencijų pripažinimas

  • Pažymėjimas (gavus teigiamą įvertinimą po baigiamojo atsiskaitymo)

Susijusios VDU studijų programos


Rita Marčiulynienė

Informatikos fakulteto lektorė

Dėstytoja gilinasi į informacinių sistemų kūrimą, yra atlikusi praktiką Darmstadto Technikos universitete (Vokietijoje). Nuolat dalyvauja nacionaliniuose ir tarptautiniuose projektuose. Nuo 2013 mrtų dirba su moksleiviais „Informatikos akademijoje“.


Vytauto Didžiojo universitetas teikia įmonėms individualizuotas kvalifikacijos kėlimo programas.

Susisiekite su mumis





Panašūs dalykai Visi dalykai

Programavimo įvadas
Jurgita Kapočiūtė-Dzikienė, Rita Valterytė
Duomenų vizualizavimas
Tomas Krilavičius